Menu
O web trgovini
Pomoć
- Centar za pomoć
- Vrijeme i metode dostave
- Metode plaćanja
- Povrat
- Reklamacija
- Njega obuće
- Tablica veličina
Korisni linkovi
Reklamacija
Za povrat proizvoda kupljenih putem deezee.hr, molimo kontaktirajte nas putem e-maila: deezee@deezee.pl.
/Vector_2.png)
2 godine za podnošenje reklamacije
Svaki proizvod u našoj trgovini možeš reklamirati u roku od 2 godine sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, uključujući proizvode kupljene tijekom promotivne akcije.
/Vector_2.png)
Razmatramo reklamacije u roku od 15 dana.
Rješenje šaljemo e-mailom u roku od 15 dana.
Je li proizvod oštećen tijekom korištenja ili ima skriveni nedostatak? Reklamaciju možeš podnijeti online. Saznaj više u nastavku.
Za podnošenje reklamacije potrebno je poslati:
-
1. Broj narudžbe (možeš ga pronaći na svom korisničkom računu u kategoriji "Moje narudžbe" ili u e-mailu koji smo poslali kao potvrdu narudžbe.)
-
2. Broj bankovnog računa (IBAN).
Broj računa u formatu IBAN HR 11 1111111 1111111111 -
3. Jednu fotografiju cijelog proizvoda i maksimalno 2 fotografije oštećenja
Provjeri jesu li fotografije jasne i da li je na njima vidljiv cijeli proizvod i oštećenja.
Za podnošenje reklamacije ispuni online obrazac. Provjeri jesu li detalji u obrascu točni. To će nam omogućiti brže razmatranje tvoje reklamacije.
Kako reklamirati sat?
Za podnošenje reklamacije potrebno je poslati nam oštećeni sat i ispunjen obrazac za reklamaciju. Na reklamaciju ćemo odgovoriti u roku od 15 dana od primitka proizvoda.
Svoj sat možeš reklamirati na dva načina:
-
1. Zbog materijalnog nedostatka
Reklamaciju zbog materijalnog nedostatka možeš podnijeti u roku od 2 godine od dana primitka sata. Reklamacije ovog tipa razmatra MODIVO S.A. -
2. Na jamstvo proizvođača
Reklamacije na osnovu jamstva proizvođača razmatra tvrtka, koja je dala jamstvo za sat. Odluku o reklamaciji primit ćeš e-mailom odmah po povratu sata sa servisa.
Za podnošenje reklamacije potrebno je:
-
1. Broj narudžbe - možeš ga pronaći na svom korisničkom računu u kategoriji "Moje narudžbe" ili u e-mailu koji smo poslali kao potvrdu narudžbe.
-
2. Broj bankovnog računa.
Broj računa u formatu IBAN HR 11 1111111 1111111111. -
3. Jamstveni list, ako je bio priložen uz sat
-
4. Obrazac za reklamaciju u papirnatom obliku
Reklamacija sata korak po korak:
1. Ispiši i ispuni obrazac za reklamaciju.
Pažljivo ispuni sva potrebna polja. Provjeri jesu li podaci točni. To će nam omogućiti brže razmatranje reklamacije.
2. Pripremi paket za slanje:
Paket treba sadržavati:
- Osigurani sat.
- Ispunjen obrazac za reklamaciju.
- Jamstveni list, ako je bio priložen uz sat prilikom kupnje.
Važno: Pažljivo zaštiti paket od oštećenja u transportu.
3. Paket pošalji besplatno, naruči kurira putem stranice modivo.gls-croatia.com
Opciju resetiranja obrasca možete pronaći nakon proširenja izbornika (tri točke s desne strane).
PLATFORMA ZA INTERNETSKO RJEŠAVANJE SPOROVA
Prema Uredbi Europskog parlamenta i Vijeća br. 524/2013 od 21. svibnja 2013., pružamo link na platformu za internetsko rješavanje sporova: ec.europa.eu/odr. Platforma za internetsko rješavanje sporova je, među ostalim, izvor informacija o oblicima izvansudskog rješavanja sporova koji se mogu pojaviti između prodavača i potrošača. Podsjećamo, e-mail adresa na koju nas možete kontaktirati: info@modivo.hr