- Naslovna stranica
- Reklamacija
Naslovna stranica
Menu
Menu
O web trgovini
Pomoć
- Centar za pomoć
- Vrijeme i metode dostave
- Metode plaćanja
- Povrat
- Reklamacija
- Njega obuće
- Tablica veličina
Korisni linkovi
Reklamacija
Prilikom kupovine u našoj web trgovini možete biti sigurni da ćete dobiti 100% originalni proizvod koji ima sve zaštitne znakove. Svaki proizvod kupljen u našoj trgovini možete reklamirati u roku od 2 godine sukladno Zakonu o zaštiti potrošača. Ovo se pravilo odnosi na čitav asortiman trgovine, uključujući proizvode kupljene tijekom promocije
Trebate li reklamirati? U nekoliko koraka pokazat ćemo Vam kako to učiniti brzo i učinkovito.
Željeli bismo prihvatiti sve reklamacije, ali nažalost u nekim slučajevima to ne možemo učiniti. Moramo imati realne naznake da je za oštećenje kriv proizvođač. Stoga procijenite stanje proizvoda i pobrinite se da nedostaci nisu posljedica nepravilne uporabe ili održavanja. Trgovac odgovara za materijalne nedostatke u roku 1 godine od trenutka kad kupac preuzme naručeni proizvod.
Imajte na umu da ne postoji osnova za reklmaciju u slučaju:
- 1. prirodnog trošenja proizvoda
- 2. mehaničkog oštećenja
- 3. pogrešnog izbora
- 4. samostalnog popravka
- 5. zlouporabe
- 6. Nepridržavanja uputa za pranje
- 7.nepridržavanja uputa za odabir temperature peglanja
- 8. neodržavanja ili neadekvatnog održavanja
- 9. vanjskih čimbenika - npr. deformacija i odvajanja uzrokovanih sušenjem cipela na grijačima
- 10. mehaničkog pranja cipela
- 11. razlika u boji / teksturi kože zbog njenih prirodnih svojstava
- 12. bojenja koje se javlja u cipelama s podstavom koja je prirodno bojana
Ako ste sigurni da je proizvod prikladan za reklamaciju, preuzmite obrazac za reklamaciju odjeće ili obuće, ispunite ga i stavite u paket s proizvodom koji je predmet reklamacije.
Kako reklamirati proizvod?
Obavjestite nas o materijalnom nedostatku putem e-maila na adresu reklamacije@ecipele.hr u roku 2 mjeseca od nastanka materijalnog nedostatak. U poruci navedite o kakvom se materijalnom nedostatku radi i priložite fotografije proizvoda kako bismo što brže i efikasnije otklonili nastali problem.
Ukoliko ne bude moguće riješiti problem na ovaj način uputiti ćemo Vas da nam dostavite proizvod.
Instrukcija:
- 1. Pripremite proizvod
- 2. Pripremite jamstveni list, ako je bio izdan zajedno s kupljenim proizvodom
- 3. Isprintajte i popunite obrazac za reklamaciju
- 4. Stavite u kutiju namijenjenu za pošiljku: obrazac, jamstveni list i proizvod
- 5. Napišite na kutiju (iznad adrese) “REKLAMACIJA”,
- 6. Izaberite besplatan način dostave:
GLS dostavljač
ili pošaljite na svoj trošak:
Ecipele.hr/MODIVO S.A., c/o General Logistics System Croatia d.o.o., Stupničke šipkovine 22, 10255 Donji Stupnik.
Često postavljanje pitanja
Reklamacija
Na temelju čega imate pravo na reklamaciju?
Svaki proizvod kupljen u našoj trgovini možete reklamirati u roku od 2 godine sukladno Zakonu o zaštiti potrošača. Ovo se pravilo odnosi na cijeli asortiman trgovine, uključujući proizvode kupljene tijekom promocije.
Koji je rok za prijavu nedostatka?
Imate pravo prijaviti nedostatak u roku 2 godine od primitka paketa. Imate 2 mjeseca za reklamaciju od kad primjetite materiljalni nedostatak.
Produžuje li zamjena na novi proizvod jamstvo proizvoda na sljedeće 2 godine?
Kad je zbog nekog materijalnog nedostatka došlo do popravka stvari, isporuke druge stvari, zamjene dijelova i slično, rokovi počinju teći od predaje popravljene stvari, izvršene zamjene dijelova i slično.
Produžuje li popravak odgovornost za vrijeme u kojem je proizvod bio na popravku?
Ako je uz proizvod izdano jamstvo za ispravnost prodane stvari (garancija), u slučaju manjeg popravka jamstveni rok se produljuje onoliko koliko je kupac bio lišen uporabe stvari.
Zašto mi je trgovina vratila sredstva ako sam tražio popravak ili zamjenu?
Ako nije moguće ukloniti materijalni nedostatak ili nemamo više istog tog modela, tada ćemo Vam vratiti sredstva. Ovo činimo samo kad nemamo drugih mogućnosti. Uvijek možete odabrati drugi proizvod iz naše bogate ponude.
PLATFORMA ZA INTERNETSKO RJEŠAVANJE SPOROVA
Prema Uredbi Europskog parlamenta i Vijeća br. 524/2013 od 21. svibnja 2013., pružamo link na platformu za internetsko rješavanje sporova: ec.europa.eu/odr. Platforma za internetsko rješavanje sporova je, među ostalim, izvor informacija o oblicima izvansudskog rješavanja sporova koji se mogu pojaviti između prodavača i potrošača. Podsjećamo, e-mail adresa na koju nas možete kontaktirati: reklamacije@ecipele.hr